RAUTAINEN OLO

Rautainen olo herättää mielikuvan, joko hyvässä kunnossa olevasta henkilöstä tai päinvastoin rautakangen omaisesta henkilöstä. Olipa sitten tilanteesi kumpi tahansa, olet oikeilla sivuilla!

Rautainen olo tarjoaa monipuolisia hyvinvointipalveluita: hierontaa, ravintovalmennusta, personal trainer-ohjausta ja pienryhmävalmennusta.

Kärsitkö alaselkäkivuista? Päänsärystä? Onko niska-hartiaseudun vaivat ainainen riesa? Vai haluatko vain rentoutua? Etsitään yhdessä tilanteeseen sopiva ratkaisu.

Tuntuuko olosi väsyneeltä ja olet päättänyt tehdä asialle jotain? Liikunnan aloittaminen on vaikeaa ja tarvitset alkuun opastusta? Painosi jojoilee ja tarvitset ulkopuolista tukea? Kaikissa edellä mainituissa ja monissa muissa tilanteissa Rautainen olo auttaa sinua!

Ruokavalion vaikutus ihon kuntoon

Perjantai 20.1.2017 klo 15:49 - Rautainen olo

Kärsin itse nuorempana aknesta. Kaikki alkoi syksyllä 2009 kun aloitettiin kavereiden kanssa kuntosalilla käyminen jos sitä voi siksi kutsua (hauista ja penkkiä siellä lähinnä tehtiin). Olen kehotyypiltäni ektomorfi eli luonnostaan hoikka, kevytrakenteinen luusto, pysyn helposti vähärasvaisessa kunnossa ja lihasmassan kasvatus on suhteellisen haasteellista. No mitäpäs muutakaan 16-vuotias reilu 60 kiloinen teinipoika haluaa saliharjoittelulla kuin suuremmat lihakset. Lihaksen kasvun mahdollistamiseksi pitää syödä yli kulutuksen, kukaan ei vain kertonut, että silläkin on väliä mitä syö. Tässä vaiheessa astui kuvioon maitotuotteet, niistähän saa helposti paljon proteiinia, silloin ajattelin. Maitotuotteita käytin maitojuomaa, rahkaa, raejuustoa ja vielä leivän päälle juustoa. Päivittäin saattoi mennä 1,5 litran purkki maitoa, 3 purkkia maitorahkaa ja purkillinen raejuustoa eli nopeasti laskettuna pelkästään maitotuotteista sain reilu 150 grammaa proteiinia. Olisi varmasti REILUSTI vähempikin riittänyt, mutta eipä sitä silloin ajatellut.

Lue lisää »

8 kommenttia . Avainsanat: ruokavalio, akne, iho-ongelmat, isotretinoin, maidoton, gluteeniton, ravintovalmennus, maitotuotteet

Lisää kirjoituksia